Известие

Collapse
No announcement yet.

проблеми с перките на радиатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    някой може ли да ми каже датчика на радиатора долу в дясно какъв е точно, дали е терморезистор, термистор, термореле, капацитивен датчик ли е ? Какво е точно? Има 2 буксички- едната е с 1 извод и на ние((ея имаме поддадено 12 волта, а на другата има 2 извода- и те нямат никакво съпротивление нито 1 към друга нито към маса! Моля, ако някое е компетентен да пише!
    ALFA 145 1.6 boxer

    Comment


    • #17
      някой може ли да ми каже датчика на радиатора долу в дясно какъв е точно, дали е терморезистор, термистор, термореле, капацитивен датчик ли е ? Какво е точно? Има 2 буксички- едната е с 1 извод и на ние((ея имаме поддадено 12 волта, а на другата има 2 извода- и те нямат никакво съпротивление нито 1 към друга нито към маса! Моля, ако някое е компетентен да пише!
      ALFA 145 1.6 boxer

      Comment


      • #18
        моля ако някои има или може да ми каже от каде мога да си намеря скеми по ел.оборудването на 145/1.6 боксер 1996 климатик
        ALFA 145 1.6 boxer

        Comment


        • #19
          Здравейте маниаци.Значи проблема с тоя радиатор и перки е уйасна работа.Просто не мога да си обясня какжо става с моита кола.Смених си термостата,датчика ,реостата .проверих бушоните вси4ко е здраво.Но колата ми загрява и вдига над 90 градуса и понякога не ми включва перката.Направо ще откача.
          pi4ove alfata e naj dobrata marka -pomnete go

          Comment


          • #20
            Кажете кво да направя.Карам си наи-спокойно и види ли трафик тая кола почва да ждига градусите вместо да ги държи на 90.Дайте съвет.
            pi4ove alfata e naj dobrata marka -pomnete go

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dodoraz
              някой може ли да ми каже датчика на радиатора долу в дясно какъв е точно, дали е терморезистор, термистор, термореле, капацитивен датчик ли е ? Какво е точно? Има 2 буксички- едната е с 1 извод и на ние((ея имаме поддадено 12 волта, а на другата има 2 извода- и те нямат никакво съпротивление нито 1 към друга нито към маса! Моля, ако някое е компетентен да пише!
              Датчика е термореле, като стигне няква температура дава верига. Двата извода са за 2-те степени на перката. Може да си пробваш инсталацията, като свържеш единичния извод на който има 12в, последователно към другите 2. Трябва да се включва съответно 1 и 2 скорост на перките.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от evgeni_sport
                Кажете кво да направя.Карам си наи-спокойно и види ли трафик тая кола почва да ждига градусите вместо да ги държи на 90.Дайте съвет.
                И мойта е така. Имам подозрение че не ми работи първа скорост на перката, но ако е така при мен виновник е 100% датчика. При теб не знам какво може да е Евентуално ако с ел. частта всичко е в час, си за водна помпа, както е написал Mury по-нагоре
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от tonov
                  Първоначално публикувано от evgeni_sport
                  Кажете кво да направя.Карам си наи-спокойно и види ли трафик тая кола почва да ждига градусите вместо да ги държи на 90.Дайте съвет.
                  И мойта е така. Имам подозрение че не ми работи първа скорост на перката, но ако е така при мен виновник е 100% датчика. При теб не знам какво може да е Евентуално ако с ел. частта всичко е в час, си за водна помпа, както е написал Mury по-нагоре
                  на моя боксер има едно един мощен резистор,намира се от горната страна на радиатора на метална планка и е зелен, през него минава веригата за 1 степен на перките за да е по-бавна, често той прекясва. тогава се включва направо втора степен, която е на по-висока температура. ето ти малко теми от форума ще са ти полезни, вервай ми
                  http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... A%E8%F2%E5
                  http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... A%E8%F2%E5
                  НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от evgeni_sport
                    Кажете кво да направя.Карам си наи-спокойно и види ли трафик тая кола почва да ждига градусите вместо да ги държи на 90.Дайте съвет.
                    Провври си водната помпа
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Mury
                      Първоначално публикувано от evgeni_sport
                      Кажете кво да направя.Карам си наи-спокойно и види ли трафик тая кола почва да ждига градусите вместо да ги държи на 90.Дайте съвет.
                      Провври си водната помпа
                      или термостата ти е блокирал на затворено и не отваря за да се охлади през радиатора
                      НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                      Comment


                      • #26
                        Загряване

                        Оф ако знаеш само какво ти следва от това загряване... по-добре спри да я караш докато не изясниш проблема, щот ще ти прегори гарнитурата (а може и двете) на главите. Иначе си вземи най-обикновен уред и клемата за датчика който е на радиатора се намира като застанеш срещу колата в дясно долу в бронята. Изключи датчика и мерни с уреда вътре - ако има напрежение значи 100% от датчика, пробвай се да подадеш напрежение от акумулатора директно в/у перките щот може и те да са заминали. Температурата не би трябвало да надхвърля 80 градуса. Виж си и нивото на антифриза и дали не се получава налягане вътре в казанчето - това е гаранция че ти бута компресията вътре и ти е заминала гарнитура... Много кофти проблем щот тия гадинки са много чувствителни на температура
                        Само този, който не е карал италиански коли - само той не ги харесва...

                        Comment


                        • #27
                          Аз имах

                          Аз имах подобен проблем. Когато го меря с мултицета всичко би трябвало да работи идва си ток до перката ама перката не върти. Вклучвам я директно на акумолатора върти. И се оказа че големия бушон за перката тоя дето е при двигатела отпред са му се окислили крачетата и се явява като съпротивление. И перката не работеше.
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                          Fiat Coupe 2.0 16V

                          Comment


                          • #28
                            Оф ако знаеш само какво ти следва от това загряване... по-добре спри да я караш докато не изясниш проблема, щот ще ти прегори гарнитурата (а може и двете) на главите
                            Да бре аз затва карах 6 месеца така колата и работеше на 100-110 гр.постоянно докато разбереме за тая шибана водна помпа и на колата нищо не и се случи този мотор е доста здрав на прегряване
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              Благодаря ви много за информацията опpавих си колата.Оказа се, че и долния и горния датчици са изгорели смених ги с нови и всичко си е както преди в нормите
                              ALFA 145 1.6 boxer

                              Comment


                              • #30
                                Честито!
                                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                                www.ClassicCar-bg.com

                                Comment

                                Working...
                                X